Samadielkos
Navigacija
Naujausi komentarai
Prisijungę vartotojai
» Prisijungę svečiai: 6

» Prisijungę nariai: 0

» Iš viso narių: 836
» Naujausias narys: Algisgtx1
Tapkite mūsų fanais!
Naujausias paveiksliukas
Statistika
Foto debesis
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Dar ne narys?
Registruotis.

Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
Shoutbox
You must login to post a message.

09-02-2024 08:01
Dėkui, vyrai, pavyko gauti naudotas Geriam Dabar dilema, gal pas ką likę skydelio apdailos?

30-01-2024 07:42
Uk kabinos durys. Tuščios 158€.Pilnos 286€.Rameidoje(Vil
kaviškio,Kalvarijo
s savivaldybė). Kontaktai yra internete.

27-01-2024 08:44
Manau mano krašte pigesnės uk dureles, važiuosiu šiandien, net pažiūrėsiu kiek €

26-01-2024 19:23
Skydelį lemputės 3, į galą skiriasi kontaktų skaičius. Vieniems su 12-13 išėjimų, šis su 8.

26-01-2024 13:00
mirksi signalas posukio ar ne.

26-01-2024 13:00
tai jei senos laidos panele ir 5 lemputes tai pas mane su uk kabina buvo tiek pat , tos trys standartiskai kaip ir visiems o likusios dvi rankinis uztrauktas , ir posukiu signala rodo ar priekaboje m

23-01-2024 22:50
Eksportinio skiriasi kontaktų grupė į galą+fakelas su kuru. Ir pačiam skydelį, lempučių daugiau. 1977 mtz.

23-01-2024 21:56
o eksportinio kuom skiresi?

21-01-2024 02:24
Seno modelio iki 80 skiriasi galinės jungties kontaktų skaičius. Gal kam bus įdomu ir dalis proceso https://we.tl/t-e.
..

21-01-2024 02:23
Rinkau pagal Pronar schemą, kuri panaši į tavo. Naujesniam modeliui viskas sutampa, eksportinio - ne..

Shoutbox Archive
Žiūrėti foto
Foto albumai > Pamastymui > augullio planai Pirmoji foto Ankstesnė foto Sekanti foto Paskutinė foto
augullio planai
augullio prasymu keliu ft. augullis kiek skypinaus su juo po poros metu perima uki is tevu ir 5 ha ar kiek ji praples iki 20 ha ir augins javus. ukiui nori deveto importinio traktoriaus iki 30-35k kainuojanciu. stai variantas. jei pavyks pora variantu ikelsiu dar i komentarus :)

Data: 18-07-2012
Įdėjo: arnas 952 4
Dydis: 640 x 480 pikselių
Failo dydis: 46.76kiB
Komentarai: 72
Reitingas: ****
Peržiūrų skaičius: 8429
Auguliss · 18-07-2012 12:16:30

[img]http://img560.imageshack.us/img560/3087/caseih.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://img140.imageshack.us/img140/8985/fordv.jpg[/img] is not a valid Image.

Senasis Martynas · 18-07-2012 12:21:59

vaikai

arnas 952 4 · 18-07-2012 12:28:38

vaikai

kaip suprast, Martynai? Be zado

Dova07 · 18-07-2012 12:44:40

dar ne kapitlo nra o ir metu nekazka o jau svajina as 5 metu svajinau ka pirksiu Juokas

arnas 952 4 · 18-07-2012 12:50:27

augullis noretu deveto case savo ukiui, todel zmones bukit malonus, nerasykit to ka parase Senasis Martynas ir Dova07 o geriau patarkit, i koki labiau demesi kreipt traktoriu kai pirks Lengva smile

ErnisDT · 18-07-2012 12:59:02

Kol auguliui ju prireiks tai jie jau bus vos ne antikvaraschy

arnas 952 4 · 18-07-2012 13:11:27

jam prireiks po 1.5 metu jo

Mettal · 18-07-2012 14:17:43

Juk ne visi gali pradti kininkauti su JD technika, sutinku BuveS.

Dalius · 18-07-2012 14:22:59

Ant tu 20hektaru ir 80/82 utekt, o paskui matysi kas gaunas su tuo ukiu

belarus8822 · 18-07-2012 14:25:36

tevas seniau su belarusu 82 apdirbdavo apie 60ha, nu sutinku pavaryt reikedavo, bet cia del 20 ha pirkt vakarieti, tai nezinau...Nelogiska

suzuki · 18-07-2012 14:38:23

dl 20 ha tikrai neapsimoka pirkt vakaratiko, nebent dar turi kur nors dideli pajamu altini, tam kartui geriau nusipirk MTZ 80 plugeli koki dar, sjalka ir gyvenk laimingai, nes i 20 Ha nepragyvensi Auguli. kai tursi nu koki 60 ha tada galvok kaka, tik negalingo iki 100 ag, bet taip nepatariu, nes mums ant 80 Ha stovi JD 6600 bedarbo kur jam priklausytu apdirbti normalei maiausei 100 Ha ir dar bielki turim, tai mums soiai

nasasiux-darius · 18-07-2012 14:39:17

Su galvijais dar gali kenteti ant 20ha bet is grudiniu tai nieko nebus.

Auguliss · 18-07-2012 14:46:23

man visteik teks pirkti koki kita traktoriu nes mtz 50 jau senas ir vibracija jau didoka

Dova07 · 18-07-2012 15:09:40

as nieko ir nesakau bet kiek zinau augulis panasaus amziaus kaip as tai manau kad per anksti galvot apie savo technika Juokas a pats dar jokios technikos neturiu ji juk tevo o ne mano o kol apie savo galsiu svajot reiks susikaupt sioki toki kapitala tai tik tiek isakiau savo minti kad svajot taip garsiai per anksti ;)

arnas 952 4 · 18-07-2012 15:33:30

as pats jei pradeciau ukininkaut tai tik i sena bielki ziureciau, importiniui minimum pagal mane reiktu apie 50 ha zemes tai tiek. as prie siu planu del importinio niekuo detas Juokas

Auguliss · 18-07-2012 15:36:10

nu ka man padrit kad kaiminas padare ta langa vis geriau niegu nieka bet kad jau nori pirk mtz 82 uk tai maziau 20000 lt sunku rast

Dova07 · 18-07-2012 15:39:58

maciau yra uz 24klt alytuj viskas tvarkingas tik reik eskavotriu nuimti ir ratus apversti ir gali vaziuot

Auguliss · 18-07-2012 15:47:12

pas mumis gyvulininkiste beveik isnikus sunku pasarus butu paruos ir vietos per daugiausia nera kur laikit gyvulius o i mtz 50 reik idet financu tai geriau jau pirk mtz 82 negu kist i ji lt ir visteik sveikata gadintis

sorakas · 18-07-2012 15:47:55

cia rimtai jau biski per daug uzsisokot iskart ant importinio,pradziai bielkos uztenka,tada plesis ir tada ziurek,visu pirma uki perimk,tada kaska galvok,planu visi zmones turi bet ar visus pavyksta ivykdyti.tikrai vaikai matosi dar jus,as pats ne ka labai didesnis bet jau pilnametis ir tiek suvokiu kad iskarto tokiu traktoriu nei ipirksit nei nieko,sulaukit ukio,isipleskit gaukit pelna ir tada kaska galvokit GEras

arnas 952 4 · 18-07-2012 15:47:57

BuveS, tu teisus, mano dede is pradziu 6 metus virs 30 galviju aprupindavo vien su t40am, veliau pas ji atsirado mtz 82. pirko senus padargus rusiskus, 2007 atsirado pas ji belarus 952, laumetrio fl ir 2.1 metro samasz sienapjove. jie presa ilgai samde daryt rulonus, ir tik pernai pagal jaunaji ukininka dede nupirka 952.4, claas rollant 354rc presa, elho vyniotuva. bet grebe iki siol su dobilu 3. ir tik siemet isigijo claas liner 450t. mano dede is leto modernizavo uki. nors is tikro jo tevas buvo ukininkas, bet del sveikatos problemu nedirba su technika jau daug metu, o dede pernai pereme uki ir pagal parama mineta nusipirko modernios sienavimo technikos ir 952.4 Lengva smile

Senasis Martynas · 18-07-2012 15:49:06

aikyt jus svajoklei:ROFL

arnas 952 4 · 18-07-2012 15:50:54

as tai jau mastau panasiau i suaugusiji nors man tik 14, as suprantu, augulliui ant 20 ha jokiu sansu ipirkt importini traktoriu. mtz 82 ar net jumzelio pakaktu pradziai su t25 smulkiem darbam. Augulli , iekokis jumzo arba mtz 80/82 Lengva smile

Auguliss · 18-07-2012 16:01:22

jumzo tikrai nejeskosiu nes nuo 80 ag iki 60 nueit kaskaip neprotinka o jei pirkt mtz tik 82 uk nes noris taupit sveikata nes jau taip esu ligotas

suzuki · 18-07-2012 16:03:50

Senasis Martynai, eis laikais tik ir besvajot, kai tokios kainos ir nra normaliu salygu pradti vystyti kaka Juokas pasitvarkyk ta savo 50 - tuka Auguli, dirbsi ir vargo nematysi, o kai jau tursi 50 ha, nusipirksi ir 82 bielki, mano tvuko draugelis pradjo ukininkauti prie 8 metus nuo 20 ha ems su 52 -antruku bielkium ir dabar isipltes net iki 90 ha ems ir jau nusipirkes zetora, bet jis kentjo ir vargo su vienu traktorium, nuo nulio, taigi rimtai Auguli geriau nebejuokink moni, ir dar pagyvenk normalu jaunysts gyvenima, geriau pagalvok kur stosi mokytis ir pan. ;)

Dova07 · 18-07-2012 16:07:31

tai kiek mokslai kainuos o be mokslo siais laikai kaip be ranku op drug tas zemes ukis nesigaus reik kito varijanto.Bet iaip mldc auguli kad jau dabar galvoji svajoji o gal jau ir vestuves planoji ? Juokas

suzuki · 18-07-2012 16:09:50

apgulnei mokslai kainuoja 20 000 tks. 4 metaiJuokas

Auguliss · 18-07-2012 16:12:33

vestuves jau senai suplanuotos Juokas bet va noreciau mtz 82uk gero tada man nieko nereiktu dar pavasari ar rudeni pirksim t-25 ir keliu metu begi sejalka 3 metru

arnas 952 4 · 18-07-2012 16:14:29

va dabar man atrodo planuoji normaliau Bravo

Auguliss · 18-07-2012 16:20:22

Arnas 952 4 tu cia man arbu pruputei apie ta vakarieti as net nelabai norejau kelt Juokas Juokas Juokas

Barzdonas · 18-07-2012 16:33:17

mokslai kainuoja 16 000-32 000 galima ir dar brangiau...
bet gi galima ir nemokamai mokytis ;)
A irgi dar jaunas. Studijuoju laisvu nuo mokslo laiku padedu tvams tvarkytis pieno kyje(10 meliam)... pasli biki vir deimt ha, piev vir dvideimt truput... Tai dabar visk pasiskaiiavau, apsvarsiau, ir manau, kad mainsim po truput gyvuli ir augalininkyste daugiau usiimsim, karvi dar iemet nemains tvai, bet pasli padidinsim kokiais 5 ha, tvas bijo, kad neapiosim, bet velniam laikyt nereikalingas pievas, o ir savait atostog pasidaryt emei dirbt, past nematau joki problem... pavasar sjau 10 ha su pupsium, tai laisvai ir 20 galima bt, tiek dirbt, tiek apst spjom laiku, derlius, kaip ms emms nusimato tikrai neblogas...
privalumas augalininkysts tas, kad nereikia kasdien dirbti, ir tai atperka tas savaites, kai dirbama nuo 8 iki 24...
Juolab, kai a prats prie 12-16 val pamain, tiek dienom, tiek naktim, ir savaitgaliais. tiesiog nenoriu dirbti nuo 8 iki 17 kasdien, geriau koki por dien padirbti po 14-20 valand, paskui turt laisvo laiko...

Vat tokie jauno mogaus pasvarstymai...

elektrycka · 18-07-2012 16:33:48

uzsimesk ant savo pidisoko uk kabina ir turesi mtz 550ukJuokas

Dova07 · 18-07-2012 16:33:58

prie metus augulis domjos http://www.samadi...to_id=4105 Juokas

Auguliss · 18-07-2012 16:39:37

vbracijos as nemekstu pas mane mtz 515 nes su jumz kabina

arnas 952 4 · 18-07-2012 16:47:53

o kas pirks tavo 50 kiaurom grindim Juokaschy

Auguliss · 18-07-2012 17:26:00

as aukselku kaimo o tu, as net nezinau koke specialibe mokitis reike ir mane net netraukia i miesta

t25 trihektarininkas · 18-07-2012 17:28:54

jau 3 metai kuriu uki nuo 0. kolkas is 0.4ha issikapanojau iki 10. darbas ukije fizinis nes kol kas nera agregatu tarkim grudam perkraut. turiu vizija savo ukio, po kokiu 15 metu manau pasieksiu ja o gal po 20. nesvajoju apie jokius case, kolkas net jumzui apluzusiam uz 5k ir plugui padoresnem pinigu truksta, taip kad nera taip lengva kaip atrodo ukininkaut, arba as kazka ne taip darauJuokas

Karolukass · 18-07-2012 17:30:52

jo auguli isimokslink visu pirma matematika pradk mokytis!!!!!!! nes kai reiks kanors apskaicuot varysi per kaima i prasysi kad kasnors apskaiuotu

Karolukass · 18-07-2012 17:32:41

t25 trihektarininkas yra jaunojo ukininko parama arba tvu prasyt kad padtu ant koju atsistot

getzka · 18-07-2012 17:44:23

man atrodo jus pirma rasyt ismokit,o paskui apie ukininkavima galvokit,nes tokias pievas rasot ,kad baisu skaityt ;DDDD

Belarus82 · 18-07-2012 17:47:07

Kai ateis laikas perimt k tada ir mstykit k daryti,o ne dabar ia svajoti apie traktorius,kuri galbt ir visai netursit o diaugsits,kad veiks dar esamas mtz 50 Lengva smile

getzka · 18-07-2012 17:51:22

is 20 ha nori padaryt 35k pliuso,fantastika....

mandzetas · 18-07-2012 17:57:43

karciux tai tu dasikask iki tos paramosaAngry, kad nori. Turet reikia nuosavos gal 12ha ar kiek dabar nepamenu ir dar praplest savo turima zeme per 5metus ir dar kiti reikalavimai...

Hidrostatas · 18-07-2012 18:14:39

durni ar nedurni jus ant 20ha importini ?
su bielka kaimynai dirba po 60ha , ir neikas nesiskundzia .

subires tas tavo case ir stovesi vistiek senas trantas ,gerai ligi tavo ranku padroztas koks dezes dantratukas nemaziau 2klt kainuos.
O bielkai nuleksi i litagra ,persirinksi per vakara ir galvos nesuksi. neskaitant kad bielka paprastas kaip dviratis , bet koks kaimo traktoristas tau patarimu duos.
asmeniskai valdom 70ha ir turim 1 importini traktoriu ,ir viena teleskopini . tai teleskopiniui teko , ir elektra pervedziot ir vaziuokle savos gamybos imest.

Karolukass · 18-07-2012 18:17:48

tai kad augulis seniai svaiksta apie savo ta ki

Karolukass · 18-07-2012 18:19:11

jai tuos 20h daleiskim dirbi nusiperki dvitilti kad geriau eme dirbt butu ir uztektu kai jau emes daugiau perki tada ir i kita technika ziuri

Dova07 · 18-07-2012 18:21:31

tai gerai kad ne apie nauja kalba Juokas

Hidrostatas · 18-07-2012 18:22:29

35k pliusas imanomas . tarkim prikulam 5 tonas kvietuku , siuo metu kaina vaiksto apie 700lt/t , tai gaunasi 70klt.
atmetam trasas chemija 25klt . ir salerka irig kokie 5k lt .
taigi galima , drasiai gauti 35klt pliuso , jei nevalgai , nemoki mokesciu ir nepramogauji .bet kai tie dasideda mazai kas leika.

Karolukass · 18-07-2012 18:22:51

jai nauja nortu pirkt tai ipirktu t25

Karolukass · 18-07-2012 18:24:30

tai jai pradedi ukininkaut vien i ukio neiilaikysi turi koki darba turti kai tursi koki 100h tada gali be darbo sedt

Hidrostatas · 18-07-2012 18:29:41

ukinikaut ismokit , is 60ha islaiko kaimynas visa seima. nei zmona dirba nei pats. ir dar 2 studetam ,masinas supirkes ,saliarkos uzpila ,ir uz mokslus moka.

is 20ha gali tureti 1klt menesi atlyginima . paciam pragyventi pakanka.

Karolukass · 18-07-2012 18:33:25

tada kelnes turtum but susiveres iki galo

Karolukass · 18-07-2012 18:37:09

is 20 h niekaip neisilaikysi be darbo kas ce 2t salerkos vistiek ja reikia pirkt dar kartais neuztenka reikia maisto dar nori pramogaut, nuvaryt pas mergu bet pas jom tuiom rankom nenuvarysi ,tai viskas remias i pinigus niekaip i 20h nepragivensi

t25 trihektarininkas · 18-07-2012 18:51:14

nebent tuos 20ha braskem apsodinsi, o jeigu 20ha siltnamiu tai jau ir milijonierius butum. hektaras hektarui nelygu

Auguliss · 18-07-2012 19:03:47

nu jei nemoki elgtis su pinigais iz 20 ha tikrai neisgivensi

Andrius MTZ · 18-07-2012 19:43:22

Nu jo as uz auguli dviem metam jaunesnis dar tokia nesamone i galva nera sovusi. Mes su tevu abu apdirbam 70ha su dviem belarais bet jau sejant ar sienaini darant jau truksta trecio. bet tu auguli pagalvoji is kur bus menesines pajamos, kai vien tik augalininkyste versies, is karvutes pieno dar gauni pora simteliu menesin

Karolukass · 18-07-2012 19:49:11

kaip tu seis laikais gali isgiventmalku reikia valgit reikia apsirenkt reikia paatostogaut reikia ... visur pinigai eina ir tikrai vien i 20h tikrai neigivensi, o jai igivensi i 20h tai bsi sielos ubagas

olegas · 18-07-2012 20:14:16

as su tevais pradejau nuo arklioLengva smile ir 3ha,paskui mtz50 paskui peremiau uki isigijau mtz 862, kombainas droning ir zemes netoli 50ha .

Auguliss · 18-07-2012 20:25:49

pas mus po keliu metu nors 1 karve bus tai visas kaims eis pas mus piena nas visi tik atsisako karviu

getzka · 18-07-2012 20:43:06

pats dirbu 90 su belarusu,vargo nematau,tik siemet apie vakarieti galvojam

arnas 952 4 · 18-07-2012 20:43:18

Na jej taip, tai nuolatiniu pajamu turesit, tai gal isgyvent bus galimaLengva smile

Mettal · 18-07-2012 20:56:02

iuo atvju geriausias variantas bt Belarusas 80/82, ar Jumzas, nes galiu pasakyt senelis kai kininkavo tai 36 ha apdirbo su vienu 82, dabar jau rio, tai 20 ha piev su juo vienu nuienauja, ivarto sugrbia ir suvea, neskaitant kiek dar malk vea. O vientilio baidytis ir nereikia, neblogi jie, o Jumzo irgi baidytis nereikia, pakit Mun kaip Juz susitvarks, turb sidjo ir galios kaip pas 82, tilt sidjo, grau irt. Bravo

zetoriux · 18-07-2012 20:58:53

isgyvent imanoma dali plotu uzsodinus bulvem kopustais morkom ir borokeliais bet turi turet pardavejo gislele tada turguj pastovi kiek i punktus nuvezi ir gyveni Lengva smile

Mettal · 18-07-2012 21:05:55

iaip manau kopstais nelabai apsimoka, bet kokiom bulvm tai bt Yes Su javais sunkiau mastymas

zetoriux · 18-07-2012 21:07:53

reik visko po po koki 2ha ir sedi laimingas Lengva smile

lauris · 18-07-2012 21:08:32

apie 30ha apdirbdavom su ltz-55, paskui nusipirkom belarusa ir gal iki kokiu 100ha su jais dirbom

zetoriux · 18-07-2012 21:11:28

tai kad augulis galvoja paseju nupjaunu babkes gaunu gyvenu darbo tai bijo kokias bulves sodintu morkas svogunus ir kopustai gerai tik kaip metai neaisku galima braskiu nes buna is ju pelno bet prie visko reik idet ir savo darbo o ne vien su traktorium nori jau labai lengvai Lengva smile is pradziu tai galvojo apie nauja zetor proxima 120 malyg Juokas

Auguliss · 18-07-2012 21:16:38

nu apie zetora galvociau jei parama pajimciau koke nebent tada

arnas 952 4 · 18-07-2012 21:16:41

Taip zetoriux jis dar apie belarus 952.4 maste Juokas

Auguliss · 18-07-2012 21:21:04

cia ir jei tik gauciau parama o sip tai patis reliausi planau kokiu 3 metu begi tai t-25 ir 3 metru sejalka

Mettal · 18-07-2012 21:24:38

Jai turi RS 09 tai ar beapsimoka tau pirkti T-25, geriau T-40 pasimk, yra neblog, tik aiku kaip ir kiekvienam traktoriui reiks dt savo darbo ;)

Auguliss · 18-07-2012 21:33:58

rs 09 parduosim o mim t-40 per didelis jau visteik mes su juo nie arsim nei kultivuosim

roswell · 19-07-2012 05:27:14

Taip mastant ant 25ha norint galima t vakarietikirst. Grdus parduodi, imokas gauni, jei dar valdik darb dirbi, per kelet met ir sutaupai. Tik ar verta...Dar jei taip pamastant tada kad ir maakabin 82 dasiperk ir laisvai apdirbi. Pats -+40 dirbu su 2 belarais ir pupsiu. Na pusantrin papigiai pasitaik tai pirkau. kyrs anas man metalan panaiai ieis pardavusCHAS

Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Balsuoti gali tik nariai.

Prašome prisijungtiarba užsiregistruoti, jeigu norite balsuoti.

Nuostabu! Nuostabu! 75% [3 Balsų]
Labai gerai Labai gerai 0% [Nėra balsų]
Gerai Gerai 0% [Nėra balsų]
Patenkinamai Patenkinamai 0% [Nėra balsų]
Blogai Blogai 25% [1 Balsas]
Samadielkos.Lt Chatas