Žiūrėti foto
Foto albumai > Narių moto > java 350 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
liko tik foto ir prisiminimai
Data: 23-03-2011
Įdėjo: olegas
Dydis: 1312 x 984 pikselių
Failo dydis: 188.46kiB
Komentarai: 73
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 12464
Data: 23-03-2011
Įdėjo: olegas
Dydis: 1312 x 984 pikselių
Failo dydis: 188.46kiB
Komentarai: 73
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 12464
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nėra reitingų.
o a ir fotkes neturiu
pas man tik balta buvo ir tiuningine dayta keliom spalvom balta melyna ir raudona
nuva evaldai turetai prisiminimu
.
tai tais laikais nebuvo nei fotiko nei minties tel su kamera
prie 15met
jo tikrai tada to nebuvo
Matoras kartais ne ezeto???
tikrai ne
[img]http://img156.imageshack.us/img156/6914/cezet35010872354246n.jpg[/img] is not a valid Image. va eet 350
Jawos graiausiai atrod is sovietmeio motocikl
, pas mergas negda vaiuot 
a tiesa cezeta mators toks bet juos labai dedavo i javas.Javos seske yra biski beda jai nakti vaziuosi noresi lempu prasides bedos su matoro darbu
Cezetas iaip nesveikai eina
javas gamino ekoslovakai kai ir
Bet domu bdavo pasisodini mergel lops ir varai po kaimeli
dabar su mocais chebra nuo merg bega
Ne su mocais, o su visokiom pyrdom
Visi beproiai senus mocus sulauze arba pudo patvor 
dabar juk kaina po truput auga sen moc a dar laikau 78 i planeta-3 dar 10meteliu ir bus pinig maias
elmiai
bus tau tuoj kraniukas
itrins overumas jis nemegsta tem apie xxx
Papasakojo mogus savo keliones su motociklu kas ia blogo ?
na a usimenu apie panikes tai mano ikart komentar itrina
Tu usimini ikart apie xxx
Va itaip patinka
ne vaiku petynes skaityt
Pasidalina jaunysts spdiais
man atrodo ,kad neusimenu taip jau atvirai ir akivaizdiai apie xxx
Parayt tas tris raides utenka
tiek to fotkei ne mergos o jawa tai apie jawa ir kalbet reikia ir kolkas dar nieks neigiamai neivertino jawos bet matosi ,kad padrota gerai
ia du suderinami dalykai mocas ir mergel
O jawut matos , kad su ja buvo vainta 
ech gaila neturiu savo buvusios jawos fotkes tai laikai ji super atrode....buvo udeta kvadratine priekyje fara priekyje stiklas maiukas juodas kaip pas britvas trumpinti ir juodai dayti duslintuvai ir raudonam fone melynom raidem urayta shell
visa buvo balta su melynom raudonom juostom ant ratu tipo diskai buvo padaryti i katono taip pat dayti baltai ir su juostom melynom ir raudonom variklis juodai daytas buvo o tas enkliukas ant variklio java buvo raudonam fone o raides melynos
Jo ''Jawos''ir ''iikai''ir man gerus prisiminimus paliko
,nors man jau penkiasdeimt met bet atrodo kad tik dar vakar vainjau
.Turjau keturias ''Javas''ir ''ezet-350'' viens prie vieno kaip nuotraukoj aukiau.Labiausiai patiko vaint su taip vadinama''Ekspermentine'',jos pasirod i kart po senui 350,nelabai daug j buvo ir ileista.Jus ko gero toki nelabai ir matt,j fara budavo plasmasin pailga o vidury toks maas spidometras,buvo dta sportin sankaba,pavar d neautomatin,jungdamas bgius turdavai vis laik spausti sankab,pavaros dar buvo kaip senui 1 auktyn o 2 3 4 emyn,spalva tik vynin.Bet eidavo tos ''Javos'' nesveikai,visiems ddavai pro on,jas labai vogdavo nes geri bdavo j varikliai,nuvarai kur okius tik ir irk kad kas nenujotu.
A dar bdamas 16m motociklo A kategorij buvau isilaiks
jo jawu geri prisiminimai,pamenu tevas pasakojo turejo karaliene tai lakste nesveikai,paskui atidave savo svogriui tai tas suede liko tik spidometras pailgas
.
pas man buvo jawa 350 12v ( tokias dvi turejau) tada karalienes (jawa 250) buvo dvi viena viencilindre o kita dviej cilindr ir jawa 634
tai cia ant kojeles stovi ir atrodo kad labai iskelta,na ji yra pakelta ta prasme buvo pakelta tik 5cm.iskeiciau sita jawa ant 1,6 d voltsvagen variklio.
nera,ai kad neapsimoka sunkeliu daug valgo benzino ir lekia kaip pasiutus
su masina geriau.
su mocu smagu kai karsta praleki atsigaivi vabzdziu musiu privalgai
Gera japona pasemus tai nieko ir nerytu ir vasara pravaziuotum ekonomiskiau
mainoi tik keli pliusai ilta ir lietus ant galvos nelyja o mocas daug privalum turi gali su veju lenktyniauti ir t.t juk kaip sake keli erelis uspaudi gazo tai anas ir aina ,bet vistiek to greiio visada maa
Reikia turet abu ir moca ir masina , bet viskas remiasi i pinigus
taip vasara su voschodu o iema su dipuku
jo vasara smagu su mocu palakstyt
smagu ,bet kai A kategorijos nera teks vasar kepti juodam pasate
Bet benzas brangsta tuoj vasara visi su dviraciais
parasyciau dar viena pliusa masinini bet istrins komentara kaip ewaldo istryne
O kokios kategorijos reikia kad galetum vazineti su izais,jawom ?
Jei izas yra 16kw 
gerai ir be teisiu
adrenalinas didesnis
Jau aiskus tas pliusas
saulius poka sake kad bendzas but po 8lt
o tai prisipirke varguoliai savo pasat ir nera kur pasistatyti hamerio jam 
jo jo supratom ta pliusa

O kai pagaun mentai rankos dreb kad vos moca pastatai
tai ia ypa universalai turi tokius privalumus
nu su voshodu nuo ment nelabai pabegsi
nebent nuo kalno kur
tai jau kai prispiria reikalas reikmes nera sedanas universalas ar arklinis veimas
bet pabandyt verta
teisingai ewaldai
Soki i pieva ir baba
sakai ewaldai kad pasatai tokius privalumus turi o pats tai t4 turi tai jau skaitos viso namo pliusas
Ford Transit pasiemi ,bet gali per dugna iskrist
nu jau bandyt nereikia o reikia atlikt tai kas priklauso
o pabandyt gal gali koks chronius kur po parduotuve cent prao
sorry netaip pasakiau
taip tik ieno ar iaud isimetei i t4 ir i kelione
Geriau apie mocus kalbekit
linksmai cia diskutuojam vyruciai
na jo iskart nuotaiika pagerejo
ankiau tos plastmeses ant javos neblogai kainuodavo dar kakada pas man atvainedavo mogelis su tokia tik juoda jawa palikdavo ir eidavo vejot tai a dar paiupinedavau tuos spoilerius
Reikejo nusukt o neciupinet
o dabar tik pastebejau kad ta balta java labai panai i mano buvusi viskas beveik taip pat tik kad variklis nebuvo udengtas ir aiku ratai paprasti bei stabiai
ir aiku kaip tais laikais buvo upakalis ukeltas ,kad keleiviui-keleivei tekdavo sedet ant stopo
as i sita savo jawa pirkau trecio remonto cilindrus su stumokliais tai gera kompresija buvo.sunkiausia yra pakeisti stumokliu pirstus nes stovi ant adatiniu guoliu va ten tai juvelyrinis darbas.
neteko kiti nag prie variklio 12v o vat 634 ryte buvau rades be cilindr
jawose dar luzdavo greiciu dezeje sakutes,buvo ir pas mane luzus tai keiciau ojoj sunkus darbas ir ten adatiniu guoliu yra.yzo lengviau ardyt deze.
man nebuvo tokiu bajeriu
tik teko grandine keisti su visom apsaugom nes buvo trukus tai dar gerai uvaiavo kaip su botagu per sparn galin ir stop sudaue o kad dar keleivis bt buves tai but gaves per