Samadielkos
Navigacija
Naujausi komentarai
Prisijungę vartotojai
» Prisijungę svečiai: 8

» Prisijungę nariai: 0

» Iš viso narių: 836
» Naujausias narys: Algisgtx1
Tapkite mūsų fanais!
Naujausias paveiksliukas
Statistika
Foto debesis
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Dar ne narys?
Registruotis.

Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
Shoutbox
You must login to post a message.

25-11-2022 19:44
pasato dėžė, bet ją mesiu, reikia vietoj jos hidro siurblį pastatyti

25-11-2022 19:42
yra pradėtas gaminti jau prieš kokius 4 metus, bet laiko nebėra prie jo prieiti, rėmas yra, variklis pasato, tiltai uaz siaurinti, ratai normalesni

25-11-2022 19:40
pirksiu hidro variklius, greičiausiai du, kiekvienam tiltui atskirai, tepalo siurblį net nežinau kokį žiurėtis, taippat nežinau iš kur gauti tepalo srauto reguletorių pėdalui

24-11-2022 17:04
Nenumatytos aplinkybės privertė bet aš jas nugalėjau .

24-11-2022 16:41
Reiktu uzsukineti dazniau Seneli 🙂.

24-11-2022 16:16
Kap faina skaityt kad dar vis kažkas kažką daro .Nebuvau čia gal kokius 2 metus .

24-11-2022 16:06
Kas per sistema bus daroma, imsi is kazko ar gaminsi is atskiru daliu hidrostata?

23-11-2022 12:05
Ar negeriau daryti hidrostatinę važiuoklę? Su atbuline eiga paprasčiau bus, tada kaip ir nėra skirtumo kiek dantų dife. Bent jau aš taip noriu daryti, vien dėl atbulinės eigos.

17-11-2022 08:37
Nupirkčiau Uaz priekinį tiltą, su 37x8 dife pora. Gali būt nepilnam komplekte,svarbu korpusas ir pora..

27-10-2022 19:57
Sveiki,seniai cia buvau,o seip pritariu munei,portalas pagal dabartinius pajegumus pasenes.

Shoutbox Archive
Žiūrėti foto
Foto albumai > Technikos patobulinimai > T-40 AM Pirmoji foto Ankstesnė foto Sekanti foto Paskutinė foto
T-40 AM
2017 projektas, ir labai vykes
Variklis perkins 4.270, galia apie 60 Ag, maksimalios apsukos 2250aps/min

Data: 10-02-2019
Įdėjo: Bagaris
Dydis: 1024 x 768 pikselių
Failo dydis: 374.48kiB
Komentarai: 8
Reitingas: *****
Peržiūrų skaičius: 4897
Bagaris · 10-02-2019 08:51:06

Trumpas video, gal kada pagausiu video kai bus idarbintashttps://www.youtu...sLeO_V3FqU

Raimundas852 · 10-02-2019 10:06:15

O cia tai joYeskrutaYes

Bagaris · 10-02-2019 10:28:14

i.talpix.lt/GU5Kl.jpg
i.talpix.lt/Uyxeu.jpg
i.talpix.lt/y2vCM.jpg

marko · 10-02-2019 12:38:48

Čia, savaime suprantama 20 balų, tiek už idėją, tiek už išpildymą. Neesu t-40 traktoriaus specialistas, todėl kyla klausimas, kas gi ten gale tą tepalo siurblį suka?

Bagaris · 10-02-2019 13:13:54

Gale nuo darbinio veleno padareme kad suktu alyvos siurbly, panaudojome T16 ekskavatoriaus siurblio reduktoriu ir isliko darbinis velenas

monstras · 10-02-2019 16:21:25

nu ačiū dievui ne aš vienas durnius pradėjau dėt į rusiška technika vakarietiškus variklius yra ir pasekėju ir žiūriu daugėja vadinas blogas PVZ užkrečiamas šaunu taip ir toliau Yes Sutarta chy

Bagaris · 10-02-2019 16:52:33

Variklis keistas dėl to kad orginaliam varikliui spaudimo nebuvo ir traukos išvis neturėjo, nors ir kiek kartu viduriai buvo perinkti, galovojom koki Deuts motora oru ausinama, bet uz palankia kaina pasitaikė perkinsas.
Degalu sanaudos panasios lyginant su orginalu, ziema kuriasi kaip tikras perkinsas be problemu.
Šiaip tas variklis pagal gamybos metus yra du kartus senesnis uz pati traktoriu

marko · 10-02-2019 19:00:02

Perkinsas, iš tikro, labai neblogas variklis bet kur dėti, konstrukcija jo paprasta, dalys irgi pigios, prieinamos, tik va bėda biškį, kad nėr padaryta papildomų pajungimų siurbliams, kompresoriams ir t.t., būtų daug paprasčiau, bet, kaip matyti, ir iš tokių padėčių galima išsivyniot GEras. Čia ne iš kokio claas europa tas motoras? Tas 4.270, iš tikro, vienas senesnių ir nelabai paplitęs modelis, bet svarbu dirba Yes

Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Balsuoti gali tik nariai.

Prašome prisijungtiarba užsiregistruoti, jeigu norite balsuoti.

Nuostabu! Nuostabu! 100% [1 Balsas]
Labai gerai Labai gerai 0% [Nėra balsų]
Gerai Gerai 0% [Nėra balsų]
Patenkinamai Patenkinamai 0% [Nėra balsų]
Blogai Blogai 0% [Nėra balsų]
Samadielkos.Lt Chatas