Žiūrėti foto
Foto albumai > Priekabos > Priekabele | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Fiat ducato tiltas, linges, atramos. Daryta kad idėti 6m ilgio krovinį, 1,50m ant 4,60m. Su savadarbiais dokumentais, nucinkuota.
Data: 24-05-2018
Įdėjo: nasasiux-darius
Dydis: 1000 x 1558 pikselių
Failo dydis: 601.63kiB
Komentarai: 21
Reitingas:



Peržiūrų skaičius: 6518
Data: 24-05-2018
Įdėjo: nasasiux-darius
Dydis: 1000 x 1558 pikselių
Failo dydis: 601.63kiB
Komentarai: 21
Reitingas:




Peržiūrų skaičius: 6518
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | ![]() |
0% | [Nėra balsų] |
Labai gerai | ![]() |
50% | [1 Balsas] |
Gerai | ![]() |
50% | [1 Balsas] |
Patenkinamai | ![]() |
0% | [Nėra balsų] |
Blogai | ![]() |
0% | [Nėra balsų] |
pirkai ar dariais?
Dariausi.
šiaip ok. tik ar ne per ilga, sankryžose dar šviesoforus nuneši
. Kaip ten su tuo cinkavimu?
Mažesniem kroviniams turiu ir mažesne bet ir remonto prašo gal kada prieisiu ir prie jos. Ašis pas mane ir panaši kaip pas tave Vygantai. Rimtai dar nekroviau tai nežinau ar tos lingės neskystos.

Dėl cinkavimo nutempiau i Klaipėda iš jos į Vilnių vežė, tai gavos 0,58e už viena kilograma su pvm
Labiau konstrukcija matos..
1.2-1.3t juokais apgedes vezu,manau ir tavo ves,as is gretimo kaimo(6km)1.55t seklos parsiveziau,bet toliau su tiek nerizikuoju,svarbu protingai pakrauti.
1t. aš su savo Radviliškine sustiprinta vežiau ne karta ir po keliasdešimt km. , o čia jau galima sakyt traliukas, eitu ir su 2t. Cinkavimas manau geresnis pasirinkimas, nei dažai ir plokšte. Šiuo metu darau darbe ir aš priekebike, virinau nauja rema, bortaiir dugnas 15mm. plokšte, iš senosios naudoju tik ašį, dyšliu ir galini bamperi su elektra na ir identifikavimo lentele
Lauksim Alvidai rezultatu
Tokios priekabeles svarbiausia, paprastai, ir buna, ne krovumas, o talpa, kebulas, nes prie ukio neretai tenka ir metalo, ir medienos veztis, ar stogo dangos, ar dar daug visokiu reikalu, kurie svoriu gal ir nera labai sunkus, o stai matmenys 6 metrai, taigi sprendimas pasidaryt tokio dydzio priekaba, sprendimas, manau, tikrai geras. O va pagaminta tikrai
, visokiems ,,sealand'ams" reiktu po lapais pasikasti 
Iškilo toks klausimas: galiniame tilte yra like stabdžiu kalades su bugnu, ar nekils problemu atliekant TA?
Nera like stabdžiu, atsukus ašigalius numečiau šalin tas apvalias skardas su kaladėlem, stabdžiu bugnus su tekinimo staklėm apipjoviau liko tik kaip rastafkes..
Marko ilgis jos 4,60m manau išemes bortelius 6m ilgio krovini talpinsiu be vargo
[img]https://www.imageupload.co.uk/images/2018/05/28/33754301_1850927951616716_520793556625915904_n.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://i.imgur.com/pvfSatB.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://i.imgur.com/BxIJJ5v.jpg[/img] is not a valid Image. baigta tik nepraejo TA deja
Dėl ko nepraėjo?
pabeges kablio užrakto fiksatorius, teks pirkt kita užrakta
Kodel priekinis bortas neatidaromas?
Zubrionkes asis cia pas tave, Alvydai, ideta? Jeigu taip, tai ilginai, ar tokia ir dejai kokia yra?
Ne sau dariau, tai ir bortas nevarstomas. Kolege kreipesi su prašymu sutvirtinti dyšliu, sako baigia nutrukti, tai kai atvare ir apžiurejau tai tokios priekabos gyvenime nebuvau mates: visa apatine metaline dalis supuvus, sutrukus , dugno plokšteje skylė, kad koja ikištum, bortu apačiose skylės, vienu žodžiu: pūliai. Nusprendeme beveik viska daryti naujai, liko iš seno: dyšlius, ašis su ratais, galinis bamperis su elektra ir bortu plokštes apkaustai. Priekaba buvus Danų gamybos matmenys liko tie patys 2,5 x 1,25 , ašis panaši i torsioną tik ant gumu, vizualiai atrodo rimtai, ne taip kaip Lenkų Neptuno. Antroje foto yra pakliuvus i kadrą maniške senute, tai kai ją perdarinejau platinau Zubrionko ašį
taip, darbe per pietus ar šiaip kokia laisva minute nutveres prasiterlinau visa menesi, o sietu tai turiu ivairiom skylem