Žiūrėti foto
Foto albumai > Technikos patobulinimai > MTZ 501 TURBO | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Udjom turbina savo bielkui, variklis orginalus pidisoko D-50, sim kaip laikis :)
Data: 29-12-2013
Įdėjo: lawris
Dydis: 1765 x 1324 pikselių
Failo dydis: 599.95kiB
Komentarai: 51
Reitingas:




Peržiūrų skaičius: 20129
Data: 29-12-2013
Įdėjo: lawris
Dydis: 1765 x 1324 pikselių
Failo dydis: 599.95kiB
Komentarai: 51
Reitingas:





Peržiūrų skaičius: 20129
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Nuostabu! | ![]() |
100% | [4 Balsų] |
Labai gerai | ![]() |
0% | [Nėra balsų] |
Gerai | ![]() |
0% | [Nėra balsų] |
Patenkinamai | ![]() |
0% | [Nėra balsų] |
Blogai | ![]() |
0% | [Nėra balsų] |
atrodo piktai
su tokiais kaminais gali vaziuot per pelkes, upes ir ezerus kiaurai
priekines padangos gal voltire?
Graus
ir kabina erdvi. Klausimas: o ia peiuko radijatorius kabinoj?
nuo ko turbina???
jauciu audi 2.5tdi.turetu gerai svilpt.
padangos, ne voltire ,senesns rusikos, peiuko radiatorius kabinoj .Turbina audi 2,5,bet svilpia ne ispudingai
Dar keletas nuotrauk
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/856/iwv1.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/5/czjn.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/208/oxjh.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/196/3a8k.jpg[/img] is not a valid Image.
Laikys, kur jis dings, nebent siurbli nuo 80to uzdetumet, tada visko gali but
. O ne d60 jo variklis yra?
Variklis D-50, siurblys 80to, jau metus vainejam su tuo siurbliu
A jo, dabar matosi ir dangciai variklio bloko, nuotraukose komentaruose, na, gerai padaryta viskas, linkiu gero vazinejimo
Dkui, marko
Tas pats ,mune
jegos truko? ar cia tokia mada dabar turbinas det?
Per daug jgos nebna
Plug sunkokai trauk,bus matyt kaip dabar temps 
mineraliniai tepalai? dl tokio ilgo oro siurbimo vamzdio nebuna labai didelio turbinos lago?
Mineraliniai,tos tikros turbinos galios dar nelabai pavyko pajust,nes sunki darb dabar nra, o ant lengv nesijauia to lago .
kain kiek gerai turbinai tie mineraliniai tepalai, pats tepalas nekaista?
nekaista, beabejo bt geriau pusiau sintetiniai ,bet dabar bus gerai ir mineraliniai.
seip ta turbo biski permaza.reiktu nuo kokio sunkvezimio paziuret
va dabar klausimas
kam ta vakumine slangute reikalinga turbinoje is galo turbinos regiuliatoriaus, ten tos slangutes nera uzmauna net, o ji nesudaro kazkokio vakumo kad ta sklende lenkviau vaiksciotu?
Man irgi bt domu suinot tai
nes nepajungta pas mane ji ir neinau kur j jungt .
turbina tikrai nepermaza o netgi sakyciau perdidele
geriau kad pamatuot butu galima slegi kolektoriuje ir isitikinsi ar nepermazai
Geras klausimas, Mykosiau,
, reguliatorius kaip ir pajungtas, kiek zinau paprastai nuo kolektoriaus jungiasi
, o kitas trubukas arba kaip sakai, nuo trakto tarp oro filtro ir turbinos, kad isretejimas (vakuumas), pagelbetu atidaryti deginiu praleidimo voztuva, kitas variantas, galbut cia kokia tai apsauga nuo ,,turbo lag'o", arba, tiesiog ten kazkoks dacikas pasijungia 
Manometrioko reikia zemo slegio pamatavimui, tarp kitko, sunkvezimiuose senesniuose tokie prietaisai budavo prietaisu skydelyje ir slegi rode
Ko reikia manometro?
Nu taip, tarp kitko, geriau, kad rodytu kazkiek ir isretejima, t.y. skale butu nuo atmosferos slegio (~1bar) i abi puses, tuomet galima butu ir isretejima pasitikrinti tarp turbinos ir filtro bei slegi (kuris paprastai buna isretejimas esant maziems alkuninio sukiams).
jo, nes audi ta slangute nuo turbinos jungiasi i kazkoki neaisku dacika su dviem laidais, ir dar ji jungiasi dvi slangtes ir balas zino kur, gal cia tik kompui reikalinga, bet velnias zino reiktu turbut geriua isardyt ir paziuret

mune,ne slangos tos nereikia maut,na kaip tau paaiskint,tarkim i sita slanga kuri nori numaut padarai jame skyle isuki stuceri ir tada isuki manometra
mune cia tas pats kaip slegi padangoje matuoji, tik reikia tokio manometro iki 2bar smulkiai kad rodytu ir kad monometras nesifiksuotu
as isidejas i mtz slegio matuokli,pirkau ji stai cia
http://shop.xtra....op-map.tpl
vido firmos. fiksuoja nuo nulio iki triju bar, rodo tik pliusa, minuso nerodo.
kai pirkau sake dyzelinei vakumo nesudarineja us turbinos,tik benzininei sudarineja sake.
belarusas su tkr 6 uspucia 1.1 bar. pilnai apkrautas,tusciom vaziuojant beveik nieko nepucia,kokius tik 0,2-0,4 bar.
tokie domenys padidinus kuro norma,tai yra isukus varsteli viena apsukima i vidu.
Tai kaip slgis gali bti minus?
jei turbo uzsikirstu ir pradetu vakuma slangose daryt
be to slegio matuokliu maciau daug aleksoto turguje po 10lt iki 2bar gana smulkus, sakiau reikes pasimt i jumze
tada jau butu minusas jai ustriktu,o benzai kaskaip sudaro vakuma,nes ten skeldes kaskokios sake yra,ir staigei numetus gaza,is pliuso jau minusas pasidaro
Arba atgal suktis
as sumokejau virs simto,tipo cia rimtos firmos sake.
as tai galvoju imti is ju mova kad sparnuotes nelauzytu BOVA vadinama, be to graziai snypscia gaza numetus
Vis pirma isiaikinkit kam tas BOV (Blow Off Valve) votuvas reikalingas, k jis daro ir kodl dyzelyje jis n garso neileis
Antra, pigs monometrai (iki pidisoko) slgio pamatavimui kolektoriui vargu ar veiks. kelis bandiau pasijungti, tai dreba rodykl per vis ceferblat ir viskas. kad nors ka nors rodyt, reikia juos pajungti kartu su resiveriuku per mayt skylut kolektori. pvz gaminau toky aisl i dezodoranto skarbonks ir medicinins adatos... kad liau prisipildyt ir itutt. tada pradeda bei t rodyti.
kad numetus gaza ir kai turbina dar sukassi is inercijos nesusidarytu per didelis slegis ir nelauzytu turbinos, be to yra garsines ir negarsines jos. ir beje ne visur jos buna idetos
be to kiek isiskaiciau tai labiau jas deda i benzininius motorus.
na va, is tas bet tikslumo dar trksta
kada slgis susidarys numetus pedal? kai bus udaryta droseliavimo sklend. o jos bna benziniuose v. (dyzeliai su droseliavimo sklende biki atskira opera) . tai va tam kad kompresorius dl besisukani dali inercijos neidraskyt arn - rengiamas BOV.
prastas dyzelinis variklis (iuo atveju kalbam apie MMZ) visada dirba ant lieso miinio, nes niekas oro nedroseliuoja. todl ir kompresoriui nieks nekliudys i inercijos supsti viso oro cilindrus. BOV ia tiesiog beprasmis.
a matai kaip
nu dabr jau dar aiskiau 
kuro norma ta pacia palikai
T pai, ji ir taip dabar didesn nei priklauso pidisokui, juk 80 siurblys udtas, jei padidintumm gali neatlaikyt stumuokliai ,didesn tikimyb ,kad pradegs.
as tai perdariau visa varikli is 50 i 80 dejau 80 galva grupe ir kuro siurbli,ir dabar uzdejau turbina tkr 6 ir galvoju ar reik padidint kuro norma
o kaip per salcius vedasi
Gerai vedasi,visgi 4 pakaitinimo vaks yra ir paildytojas bloke, tai su orginaliu diiuoju starteriu uvedam. Na su kuro norma tai neinau ar tau verta, nebent jei dar maai galios tau ,tai gali didint ,bet to pasekoje padids dumingumas ir kuro sanaudos, tai neinau ar verta. Ir pats kai ar tai nutaikysi t kuro norm,reiktu vet pas meistr ant stendo.
dmingumas ir kuro snaudos - per daug slyginiai veiksniai.
as ir idejau sildytuva cekiska nuo 220.tai ir vedasi gerai dabar
o kaip vaira padares
Va ia yra nuotrauka ,kaip pridtas cilindriukas http://www.samadi...to_id=7493