Samadielkos
Navigacija
Naujausi komentarai
Prisijungę vartotojai
» Prisijungę svečiai: 5

» Prisijungę nariai: 0

» IÅ” viso narių: 836
» Naujausias narys: Algisgtx1
Tapkite mūsų fanais!
Naujausias paveiksliukas
Statistika
Foto debesis
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Dar ne narys?
Registruotis.

PamirÅ”ai slaptažodÄÆ?
PraŔyk naujo!.
Shoutbox
You must login to post a message.

09-02-2024 08:01
Dėkui, vyrai, pavyko gauti naudotas Geriam Dabar dilema, gal pas ką likę skydelio apdailos?

30-01-2024 07:42
Uk kabinos durys. TuŔčios 158ā‚¬.Pilnos 286ā‚¬.Rameidoje(Vil
kaviŔkio,Kalvarijo
s savivaldybė). Kontaktai yra internete.

27-01-2024 08:44
Manau mano kraÅ”te pigesnės uk dureles, važiuosiu Å”iandien, net pažiÅ«rėsiu kiek ā‚¬

26-01-2024 19:23
SkydelÄÆ lemputės 3, ÄÆ galą skiriasi kontaktų skaičius. Vieniems su 12-13 iŔėjimų, Å”is su 8.

26-01-2024 13:00
mirksi signalas posukio ar ne.

26-01-2024 13:00
tai jei senos laidos panele ir 5 lemputes tai pas mane su uk kabina buvo tiek pat , tos trys standartiskai kaip ir visiems o likusios dvi rankinis uztrauktas , ir posukiu signala rodo ar priekaboje m

23-01-2024 22:50
Eksportinio skiriasi kontaktų grupė ÄÆ galą+fakelas su kuru. Ir pačiam skydelÄÆ, lempučių daugiau. 1977 mtz.

23-01-2024 21:56
o eksportinio kuom skiresi?

21-01-2024 02:24
Seno modelio iki 80 skiriasi galinės jungties kontaktų skaičius. Gal kam bus ÄÆdomu ir dalis proceso https://we.tl/t-e.
..

21-01-2024 02:23
Rinkau pagal Pronar schemą, kuri panaÅ”i ÄÆ tavo. Naujesniam modeliui viskas sutampa, eksportinio - ne..

Shoutbox Archive
Žiūrėti foto
Foto albumai > Naudingi patarimai > D-240 su čekiska grupe Pirmoji foto Ankstesnė foto
D-240 su čekiska grupe
Čekiskos grupes ipatumas, gilze trumpesne apie 20mm, bet viskas tvarkoje su užsandarinimo žiedeliais

Data: 17-07-2013
Įdėjo: Bagaris
Dydis: 1900 x 1425 pikselių
Failo dydis: 678.47kiB
Komentarai: 23
Reitingas: Nėra
Peržiūrų skaičius: 13330
Dainiuz · 17-07-2013 21:04:19

Kiek paklojai uz grupe ? Lengva smile

Bagaris · 17-07-2013 21:07:00

[img]http://imageshack.us/scaled/landing/812/phbx.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://imageshack.us/scaled/landing/153/dd2d.jpg[/img] is not a valid Image.
Musu gale tai grupes kaina stuke lietuviskuGEras

moo · 17-07-2013 21:13:39

o kodel vasara kai darbai variklius remontuojat? AngryJuokas

Bagaris · 17-07-2013 21:17:20

Todėl kad dienai reikėdavo po 5l tepaluJuokas o patvorin nenumesi iki žiemosnesnekesiu

Bagaris · 17-07-2013 21:24:27

Ant alkuninio veleno buvo visokiu negerumu, tai buvo vežamas šlyfuot isiteko i H2 remonta velenas

monstras · 17-07-2013 21:33:17

yra keletas varijantų čekiškų grupių galima dasitaikyt kad tiktu ir į senuosius D 50 variklio blokus

viktoras101 · 17-07-2013 21:52:58

As jumzui kai keiciau tai taipogi buvo trupos jos, zieda paskutiny storesni indejau ir nuo vasario men dar viskas twarkoje .

Hidrostatas · 17-07-2013 22:21:22

kur butu galima isgyt sia grupe ?

marko · 18-07-2013 06:00:25

Cia didziakabinio kokiu 94-95 metu varikliokas? Ar mazakabinio panasiu metu, kuris iki tol buvo su puskacium?

belarus8822 · 18-07-2013 08:58:41

CIA BUS MAZAKBINIO

Rokas · 18-07-2013 13:45:06

Čia Skuode tikriausiai pirkai

olegas · 17-01-2015 21:33:14

o as dievagojuos sakau apgavo mane ikiso trumpus cilindrus pirkau internetu,o pasirodo cia viskas ok kad trumpesni cilindrai?

armaturinis · 18-01-2015 07:20:05

apie 93-94 +/– MMZ D-240 dyzeliams, bloko šone, kur yra didysis kamštis, atsiranda jau atlaja alyvos grįžtamo flančui.

ErnisDT · 18-01-2015 15:01:01

cia senas 240 matoras daugiausiai 94 metais bus bet gali but ir didziakabinis

marko · 18-01-2015 16:51:18

Jonai, sakai su ilgom gilzėm tą propkę šoninę išmušus gali nepavykt pasijungt grįžtamo nuo turbinos? Niekad jo neteko išėmus tyrinėt, bet greičiausiai ten atsidarys prieiga prie kėliklių, ir viskas, o va įdomu, gilzės sijonėlis su ta ertme susisiekia, ar ne? Jeigu taip, tai turbinos tepimo grįžtamojo kanalo pajungimas visai realus ir tokiai konstrukcijai esant, propkę gražiai iškrapštei, skylę pradūrei, atvamzdį įvirinai gražiai kampu, ir vėl atgal parstūmei, tik niekad neteko matyti taip padaryta, įdomu kodėl? Manau padarymas tikrai nesudėtingesnis nei prie gorlos aliuminės vamzduką prilipint mastymas. Klausimas vertas pasisakyti žinantiems daugiau mastymas

ErnisDT · 18-01-2015 18:28:12

marko pas mus ant juodulio 82 mtzoko yra visa atlaja prisukt orginaliam kronsteinui i nupylima turbinai

olegas · 18-01-2015 19:27:48

as esu taip padares isgreziau skile idejau aulkune vamzdeli ivirinau ir atgal ta kamsti ikisau.

marko · 18-01-2015 20:02:56

as esu taip padares isgreziau skile idejau aulkune vamzdeli ivirinau ir atgal ta kamsti ikisau.

A, reiškia toks variantas tikrai galimas, bent aš visad buvau įsitikinęs, kad taip paprasčiau nei garlaviną perdaryti GEras

olegas · 18-01-2015 21:31:05

aisku paprasciau ir originaliau atrodo Lengva smile

belarus8822 · 18-01-2015 22:10:41

www.part.lt/img/87410da16bd389edfb4c68bd8a998759897.png www.part.lt/img/0d59cc62e32b8a73cd239d48ba60d041528.png
cia d243

olegas · 19-01-2015 05:27:26

cia dar geriau su prisukimu

armaturinis · 19-01-2015 08:24:13

MMZ D-245 dyzeliams originaliai, gamykliškai yra atvestas turbinos grįžtamas, tiesiogiai į karterį. lygiagrečiai, apačioje bloko dar ir purkštukai stūmoklių aušinimui.
tarp kitko, dažna klaida, jungiant alyvos padavimą į turbiną, dyzeliams D-240, D-243 - yra ta, kad jungiama ne lygiagrečiai su alyvos padavimu į radiatorių, o jungiama į grįžtamą iš radiatoriaus. ta pati klaida ir pas mus.

marko · 19-01-2015 09:04:15

Regis tarp kelikliu stanguciu ertmiu ten skyle dar yra ir tiesiai karterin Nusteeb. Nu, zodziu, tas ir buvo idomu, dabar kaip ir aisku jo

RaÅ”yti komentarą
Turite prisijungti, norėdami paraÅ”yti komentarą.
Reitingai
Balsuoti gali tik nariai.

PraŔome prisijungtiarba užsiregistruoti, jeigu norite balsuoti.

Nėra reitingų.
Samadielkos.Lt Chatas