ŽiÅ«rÄti foto
Foto albumai > Technikos patobulinimai > Palėtintojo rankenos perkėlimas |
Pasidariau tokį paprastą ,,fintą", kad būtų patogiau junginėti palėtintoją mtz-80 traktoriuje. Nieko įpatingo, tačiau, gal kam nors bus įdomu. Paaiškinimai ir daugiau foto bus komentaruose
Data: 05-03-2013
Ä®dÄjo: marko
Dydis: 1600 x 1200 pikselių
Failo dydis: 799.73kiB
Komentarai: 59
Reitingas:
PeržiÅ«rų skaiÄius: 17303
Data: 05-03-2013
Ä®dÄjo: marko
Dydis: 1600 x 1200 pikselių
Failo dydis: 799.73kiB
Komentarai: 59
Reitingas:
PeržiÅ«rų skaiÄius: 17303
RaÅ”yti komentarÄ
Turite prisijungti, norÄdami paraÅ”yti komentarÄ
.
Reitingai
Nuostabu! | 100% | [4 Balsų] | |
Labai gerai | 0% | [NÄra balsų] | |
Gerai | 0% | [NÄra balsų] | |
Patenkinamai | 0% | [NÄra balsų] | |
Blogai | 0% | [NÄra balsų] |
nagi nagi, biski aiskiau isdestyk mtz 80 mazakabinio ten pat kut ir didziakabinio paletintojas?
Palėtintojas tai ten pat, bet principas truputį kitoks, bet perdaryti galima manau. Tik tokiu būdu, kaip aš padirbau darant, reikia, kad nebūtų jėginio-pozicinio reguliatoriaus skirstytuvo, nes jis ten kliūtų
tai kurioj vietoj daba bus rankena paletintojo/pagreit? gal prie pasostes kur arciau kad nereiktu lengtis ir ranku tiest
o kam lentis as tai pastovei is kojos perjungiu) viena koja sankaba isminu kita perjungiu
pavydziu kai pas jus yra paletintojas... gerai sugalvojai jei pasiteisins dabar nereiks lankstytis jungiant
Tai štai, daugiau suprasti galima iš nuotraukų, nei iš pasakojimo (už kokybę labai atsiprašau, garaže tamsoka, o telefonas be blykstės ). Tikslas buvo atsinešti arčiau palėtintojo rankeną, nes ten kur ji stovi originaliai, tai nėra labai patogu. Rankena prie sėdynės išvesta per traukutes, ir kitas detales, kurias pasigaminau iš visokių po darbastaliu (kaip DzDonce sako) rastų metalo gabalų. Rezultatas kaip ir nieko, nors dar neišbandžiau važiuojant, bet šiaip junginėjasi.
o kas ten prie sedines sono prichimicinta ? ten kur daba rankena perkeles gal foto gali padaryt ?
Beja, pagrindinis kelmas, ant kurio pritvirtintos visos kitos detalės yra prisuktas prie tilto korpuso dangčio dviejų varžtų, taip pat prie jo dar pririšiu ir stabdžių tempimo spyruokles bei, jeigu užteks noro ir sveikatos, rankinį gazą irgi ten nešiu. Rankenos padėtys išliko tokios pat, kaip ir neperkeltame perjungimo mechanizme, į priekį pastūmus - įjungiamas palėtintojas, patraukus į save - pagreitintojas. Taip pat pritaisiau ,,varlę" nuo audi durų uždarymo kontrolinės lemputės, kuri turėtų įjungti lemputę su vėžliuku prietaisų skydelyje, kuomet įjungtas palėtintojas
gerai sugalvojai o kas svarbiausia padarei
Ten toks jaščika, mtzzz, porankis, po juo dėžutė kokiam barachlo sumest, ir dar šalia skydukas su trim mygtukais, vienas galinėm darbinėm vienas kabinos apšvietimui ir vienas avariniams , galėsiu gal pafotkint, ir tuo pačiu tada ir stogo atidarymo mechanizmą , tokio tikrai nei pas vieną nėra
gerai o ten kabina virinsisi kad ispjauta matos biski?
Tikrai neblogai sugalvota mes galvojeme prie vairo dėti, nes palei šona bėgiu ričiagas bus ir visas hidraulas palei šona atkeltas bus, o darbinio ijungimas bus elektrinis
pagal tavo jascika man ideja atejo galvon pas sau prihimicint tik biski mandresni
gal turit minčiu kas kaip padaryti sankabos ir stabdziu pedalus ne palei apacia kabinos?
Dabar ir aš kitaip daryčiau tą jaščiką, palikčiautik skydelį su jungikliais, o dėžę raus, tada būtų galima dar kokią traukę prisitaisyti toje vietoje. Beja, jeigu matėt Blakio kabinos video, tai jo ten toj vietoj priborai sustatyti, galima taip daryti, žodžiu, kaip kieno išmonė ir gebėjimai leidžia
as irgi panasiai galvoju daryt.neblogai cia sugalvota.
nu Marko ka dar sigalvosi patiuninguot ?
Bus pateikta, Auguli, iš anksto nieko neatskleidžiam . Olegai, jeigu pas tave bėgiai dar ne šone, ir galvoji daryti šone, tai tada geriau pirma tą pasidaryk nes tokiu principu tai nebepravesi pro tą kuvaldą (nebent lieka dar tarpas po didžiąja kabina nemažas)
Bet kad tą palėtintoja galima naudoti tik lengviems darbams ir transportiniam,kitu atveju tuoj bielki reikia ardyti i tris dalis
Nu nezinau, Arturs, pas mane tai paletintojas neliestas nezinau kiek laiko, nuo kolukio laiku tai tikrai, ir veikia, nors dirbama viskas su juo, kultivuoju paletintoja ijunges, ariu kartais, kai sunkiau ir pagreitintoju nepatysia, ir viskas veikia. Mune, labiausiai tos traukutes ne nuo lamocinimo, bet nuo vibracijos suzlega, bet jeigu prireiks, tai ir pasiremontuosiu, budu juk yra
foto dar nepadarei ?
Porankis
Stogo atidarytuvas
Man tas porankis patiko Labai gera mintis nes visad juk dirbam atsireme su ta ranka
o sedine martizuoja ?
mano darbo kabinetas siandien sandarinau biski galinio remo gumas
stogo abadaila nuo audi 90. galinio langas pakelimas biski patobulintas.
Nu grazu kolega Spaudziu letena, gerai ir uzlaikyta, ir patobulinta, saunuolis, pas mane iki tiek dar oi kaip toli
dekui siaip peciu pavasary isemu ir vietoj jo daigtadeze pasidares dedu + kaip sedine ji padares.
Ale rupūže, kad atblizgines
O pas tave nėra palėtintojo sakei? O darbinis 540/1000rpm?
nera... darbinis 540
Bet kad tą palėtintoja galima naudoti tik lengviems darbams ir transportiniam,kitu atveju tuoj bielki reikia ardyti i tris dalis
sakai? esi tuo tikras? tuo įsitikinęs? palėtintojo konstrukcija paprastesnė už tris kapeikas... lūžt, pabirt nėra ten kam.
Ai, gal ne ten paskaitė žmogus, ir sako dabar
konstrukciją gal ir būtų galima užskaityt kaip "paprastą", bet slipnoji vieta ten -didieji tarpinių krumpliaračių guoliai. gerai paarus ant palėtintuvo tie rutuliniai guoliai tuoj pareina. tada suleidimas pasikeičia, ūžesiai gaudesiai it t.t. sudėjus adatinius guolius turbūt bus užtikrinčiau. bus matyt - kaip tik tokius šią žiemą ir sudėjau tenai. minusas - tokie guoliai višiskai nelaiko ašinės apkrovos. reik šitą išspęst su papildomom "šaibom" ir t.t
p.s. marko, patobulinimas po patobulino - ir žiūrėk jau bielkis į traktorių panašėt pradeda, ane?
Nu tai šnekta, o taip nepanašus, labai baisus, Donatai? O tiek skudurėlių sutryniau bešveisdamas
Paaiskinkit neismaneliui. Kaip ten yra su tom pavarom: pas amtz ant pavaru ricego yra paletintojas arba pagreitintojas. O Marko tu ce papildoma paletintoja padarei? ar kaip ce yra? Beje kai pas mtz pastatom paletitoja i neutrale padeti- kas tada? nebuna jokio begio?
o kiek tau metu kad paprasto daliko nezinai ? perkele palentitojo riciaga marko i kita vieta ir viskas
Cia, Lauztuvai, ant mtz80 yra dar papildomas dvigubinantis reduktorius, kuris valdosi atskira rankena, kuri buna pritaisyta pries pavaru rankena, turi dvi padetis, pagreitintoja ir paletintoja, ir padvigubina visu pavaru skaiciu (gaunasi is viso 18F/4R), viskas butu gerai, tik ta riciaga ne super patogioj vietoj, tai iskeliau i patogesne. O pas mtz 50 tokio navaroto nera, nors padaryti ji galima
kuris kainuot labai daug tas navarotas
Vat ta ir norejau suzinot. Dekui marko.
kitaip sakant zuiki vezli
O pas visus mtz -80 jis ejo? ar pas senesnius nebuvo?
Buvo nuo pat pradziu jie, mano mtz80 yra 75 metu, vienas is paciu pirmuju, bet yra, nors buvo naujesniu, kuriu intarpas kai 50 to, bet ju labai reta
Ai tai pats antrasis letintuvas-greitintuvas intarpe sedi pas mtz-80?
patikslinimas - tas zuikis, nėra iš tikro pagreitintojas, - tai yra tiesioginės pavaros.
Taip, intarpe, bet patys krumpliaračiai palėtinimo yra ant pavarų dėžės, apačioje dvigubas dantratis, kuris stovi ant tokios rankovės, kuri prisukta prie dėžės, o viršutinis vienas ant dėžės pirminio veleno, kitas ant sankabos veleno intarpe. Juos sujungia mova, kurią stumdai su ričiagiuku, kurį aš išsinešiau, ir jungia arba tiesiogiai, kaip sakė Armatūrinis, arba per krumpliaračių grupę, kuri eina per ,,apačią"
Nu va, grandiozinį beveik užbaigiau, šiandien skardą padariau uždengt, ir nudažiau, dabar po biškį lemputes pajungti beliko
gal dar foto bus ka dar perdarei ?
Šiandien čia tik nutraukiau eksprontu, o šiaip tai diodų ta lentelė, kelias varles pastačiau, palėtintojo įjungimui, darbinio įjungimui, dar reikia stovėjimo stabdžiui ir mezgu mintį hidraulio fiksatoriui pritaisyt, bet tik mąstau, daryt nežinau ar darysiu
grazu marko kodel tepalo spaudimo nerodo?
Nes variklis neužvestas
dirstelejau i apsuku rodykle galvojau uzvestas
Pasigaminau pečių pagal Senelio prototipą, dar neišbandytas, nežinau kaip veiks, ar pritrauks orą, nors šitam atvejui yra dar vienas koziris, CD - rom'o varikliukas + procesoriaus aušinimo ventiliatoriaus sparnuotė, kaip tik tokia konstrukcija lenda į vamzdį, ir jį galima sumontuoti prie pat kolektoriaus, kad būtų tarsi ,,twin-turbo" . O pagrindiniai ventiliatoriukai yra du kompiuterio aušinimo . Čia yra idėjos autoriaus darbas, kuris ir įkvėpė: http://www.samadi...to_id=8075
Truputis ,,update'ų"
...ir...galutinis variantas:
Čia pagamintas rankinis gazo valdymas šalia sėdynės ant to paties kelmo, kurį prieš keletą metų padariau palėtintojo/pagreitintojo perjungimui. Kadangi šis patobulinimas visai gerai pasiteisino, galop ėmiauisi ir gazą perkelti .
Ir dar truputis smulkmės
nu gi liuks Martynai, labai viskas gerai pavyko